| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
唉,,,  |
分類: 未分類 |
今日中文堂要出去講野,,,
個題目又冇咩野講
出去呆企算
上P.e堂玩踢波仔
雖然我吾多識踢波,,總算做好自己本份啦
英文堂又勁快過,,之後ART..
最後落Hall週會,,悶悶的
番到黎好無聊下,,,
今日落大家樂食,,
心痛"
|
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
悶悶的,,,  |
分類: 未分類 |
今日總系悶悶既..
比指紋,,Ody,,小明佢地全身"按摩"..Shit
就黎統測喇,,心就想溫書..成日頂吾住電腦既引誘
吾制也..我刀想考好D也..為有讀下書啦
因為我知道4月先玩魔力..甘還掂冇野做..溫書囉
望就甘望啦..講就好易..做就永遠好難的
聽日星期3嚕,,時間過得真快
一起挑戰命運×" |
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
和暖的一天=]  |
分類: 未分類 |
今日又要番學Na"
幾暖既一日..落左大家樂買外賣早餐,,
食魚柳冇沙律醬食屁咩..包野果條友又串Wo..
Pot你丫拿.. 算..忍你xD"
今朝早會..有個議員黎講野..好慘的經歷哦
英文堂Miss講野幾好笑
講到似層層甘..
電腦堂就黎忍吾住個牙Sir喇..超低能丫..當我地細路仔甘
上地理堂有聽書..最後中文..悶的
番到黎見到ON左勁舞..同小魚玩勁舞
等我同你練到變勁人啦
人是需要愛的 |
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
悶°"  |
分類: 未分類 |
今朝出左新達補習,,
番到黎得知老豆今晚食公司飯..吾番來..今晚出大家樂食
成日系屋企吾知做乜..玩下Cs甘囉..
勁悶..要等到4月先玩番魔力..3月21號又好似Cut上網..
唉唉"吾想甘牙..
聽日又要番學喇 |
2007 年 3 月 10 日 星期六  |
SH!T...  |
分類: 未分類 |
今日報左小提琴柒級考試嚕..
點刀博一博..正所謂『博一博,,單車刀變摩托』
要比$1338蚊..巧貴也.."
點刀要「扒時」牙
番到屋企打下機甘..
上網同人玩CS@o@"
甘快又放左一日假,,, |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 28 | »
|