岩岩睇自己果日記果時..
有個無聊人話自稱系3C班..留CM爆晒粗=]
個留言就刪左喇..但系佢要留刀冇計..
我要刪容乜易姐>V<''
慢慢晒你D時間啦=]*
睇佢做得D咁無聊既野刀吾會認架喇..呵呵"
今日冇咩特別野=3="
夜晚落左大家樂食=]
期待明天的來臨))"
無聊地過左一日.."
夜晚同牙哥落大家樂買外賣-*
食到超飽>V<"
等待星期一的來臨''●]]
聽日可以休息成日,,"
練電結他..隻食指好痛>V<"
Band線Band到痛>o<-*
努力練好小提琴+{電結他}
[▉*°,失去了﹏知道我真是一個不懂珍惜的人!?|]°◆
灰"
Msn上吾到"
SHIT!!
忘記過去的我●"
再見))"
咁快踏入2月嚕..
光陰流得好快=*
想追刀追吾番●"
今日個msn吾知做乜..成日刀ON吾到T∩T"
ON到又成日Cut/﹏\凸
今日掉左位..幾滿意既位◇/"
KaKa▂"