今日番學派左商業..
60/10o .. 暫時得知最高62xD"
好開心牙..番埋聽日就放假>V<"
呢家隻腳既傷口超痛..瘀晒..
超傷囉跌到..超吾小心xD
痛痛痛=[
今日本來刀好好地=]
食完飯之後..小息果時..PK了=.=
痛就小小啦=[
聽日又有藉口吾打排球..但真係打吾到..隻左腳用吾到力==
慘牙=﹏="
無無聊聊又一日=]*
琴日玩到幾夜下..冇打到日記>V<"
今日老豆刀系夜番..玩到呢家..
考完試..刀系咁啦..打機
琴日番小提琴..Miss好燥..
我諗系因為今年暑假考7級..吾想我地吾合格掛..
所以要更加努力啦..
今朝去左補習..之後學電結他..成隻Endless Rain學晒..
差未順同要加緊練習xD"