日日如是..冇咩特別野>o<"
Lunch小息"借左Ody部Psp黎玩@@"
玩頭D..玩到小息完xDD"
番到黎見牙哥玩緊..咁我睇左陣電視..
之後去左沖涼=3="
沖完之後..諗住玩勁舞啦..
禁左之後..沒有回應Wo..
重左一次機..刀吾得..之後諗住重ON..部機又勁Lag..
再重機..之後又玩到勁舞@@"笑死
聽日系最輕鬆既一曰~"~
好似掉位..吾好掉去D衰位牙>3<"
今朝晏左小小起身..
不過真系超凍也=3="
今日刀過得好快>"<
冇咩特別的>V<"
希望快D轉暖啦>3<"
今朝去到新達果時,,
先知吾洗補..之後番屋企啦..
點幾出去學電結他=3=
番到黎玩左陣勁舞就冇玩嚕=V="
睇電視星期3.4會暖D..
星期6又凍番..o晒咀=o=
今日刀過得好無聊下=3="
番左小提琴 , 打機..冇喇xDD"
聽講下個禮拜一會好凍..
咁早番學凍死@@!?
今日派埋最後一科既生物>V<"
當然合格啦=]
總括黎講..今次考試得數學,中西史吾合格
不過中西史讀既話刀會合格架..
聽日可以訓晏D喇xD"
之後牙媽話中四先出得手機..
用晒利是錢..其他牙媽出..刀好既>V<"
開心..