| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
仲有一日,,,  |
分類: 未分類 |
仲有一日就要番學嚕,,
不過諗番,,番到2、3個月都放暑假嚕..
嘻嘻"
今日番小提琴..開左第2隻考試歌嚕..
好似好易甘..
番黎玩魔力"
好好玩=]
快D收一支靚靚既電結他啦*V*
|
2007 年 4 月 13 日 星期五  |
*V*  |
分類: 未分類 |
今日刀有做功課牙..
玩魔力xD"
同埋發現左一樣野..
X-Japan真系好癲也..
點解會甘架,,
甘就放完個假..吾制 |
2007 年 4 月 12 日 星期四  |
4月12日  |
分類: 未分類 |
今日都做功課..
做下地理果份..又幾好玩Wo,,
好易做=]不過都差小小
牙哥今日帶左D曲奇番黎..Very骨"
好好食..不過吾食甘多=]
聽日都做下功課啦..
一個決定是非常重要.. |
2007 年 4 月 11 日 星期三  |
-3-"  |
分類: 未分類 |
呼,,終於補晒TsA嚕..
番到黎牙媽買左個腸仔火腿雞翼飯..正=]
食完咪玩下Cs甘囉..幾無聊的/__\"
就放完架嚕xD"
番學刀好既..冇甘悶=V="
就快過完成個中3生涯嚕'
|
2007 年 4 月 10 日 星期二  |
又凍番__  |
分類: 未分類 |
今日又好似凍Na..
朝早8點老豆叫我起身,,系Wo..
又要補課..煩"
番到去咪又系坐..Low B的..
放學落雨Wo,,牙媽黎左接我@o@"
母愛真偉大xD"
之後去埋大家樂買野,,頂"
個拉麵難食到你..牙哥買飯又拎錯意大利粉..刀吾知點做野既..
之後又無無聊聊甘玩下Cs..
又一日..補埋聽日就冇嚕..卡卡"
累" |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 28 | »
|