今日番到學校..早會升其果時..同小明佢地講左一句野姐
比黎立仁捉Wo上MUSIC堂果時收書包..超低能..
好彩放學之後刀肯比番個書包我..刀好D
之後出寶湖學電結他..隻EndlessRain牙Sir話進步好多..緊系啦..有練Bo
琴晚得知牙Sir隊Band攞獎..系無線收費音樂台到拍野..(好似系)
超西利..我刀想有一日會好似牙Sir甘..學有所成..
今朝起身牙媽話超凍..我起左身又吾系甘覺姐
之後梳洗啦..番學校..出到去又真系幾凍
第1堂數學系到抄商業功課..原來佢地上個星期未對
數學教果D斜率..刀吾知UP乜鬼..
之後中文堂..又系偉論堂..
之後中史..有可樂堂食..人人刀有的
之後英文DICT..MAYBE岩晒
小明痴系我張"鄧"背出貓..比MS見到..
張匡好似拎埋張野出黎出貓..MS刀冇話xD"
之後商業..MAMA地悶啦..
最後物理..正=]
放學又要補TSA
晚飯在大家樂渡過..食左個鮮三文魚吾知咩焗海鮮飯..幾好味的
好飽a"a
番到黎冇咩野做..番埋聽日就放假
有D想訓覺呢
今朝起身果時勁凍..
之後吾知點解訓番..其實冇訓..只系合埋眼休息..
之後番去啦=o="
今日中文DICT,,好彩好易姐..溫一溫就識,,
英文落去做BCA..正=]
之後食飯,,尾2系ART..冇咩野做"
最後聯課..4點半走嚕..番到黎見到牙哥..先記得佢今日吾使番學..
之後老豆又番埋,,佢話肚餓..煎年糕..我又食xD"
之後牙媽又番埋..佢整"送"果時..比條魚既吾知邊到介到隻手指..
嚇鬼屎囉"
聽日放學又要補課..=3="
琴晚勁頭痛..9點幾訓左..正爆..
今日真系1D刀吾眼訓,,
2堂英文系到抄野..刀好過教書..
有D人去左"成風行"..冇左小明同ODY好似好悶甘
放學又要補課..忽
聽日最正呢..
好攰..又眼訓..又頭痛,,隻眼又痛..
HELP