唉..今日番到去真係勁搞笑囉..
早會果時..校長話我地果班掉果時..間離有好多旁觀者睇得好開心..
我果時就諗,,黎Sir又話得我一個睇既..
呢家一係黎立仁講大話呃我牙媽..一係校長講大話
真係自打咀巴囉..
之後音樂堂又叫我去訓導..
勁低能..話呢家冇記我過,,只係警告..仲想點..
又話我野蠻..好低能囉..作得就作..
仲要收書包留堂,,
之後總係悶悶甘過..本來同指民睇蜘蛛俠..不過比學校搞到冇晒心情啦..
十分SoR-__-"
放學係到睇班籃..吾鬼留堂,,
到5點幾先上去拎書包..走人..
番到去補習..
之後都冇咩做過..睇〝謎〞..今集又冇謎女郎既情節..
吾制..搞到笑都冇得笑下..
聽日吾知駛吾駛番小提琴呢..
吾駛番..打下機算=]
|