| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
攰攰攰=口='  |
分類: 未分類 |
今日出沙田,,
總算有一件TEE的收穫
TEE @ LEVI'S 粉白TEE,,有2支電結既圖=]
$236,,貴=[
聽日試下買埋個$400既袋先,,
老豆老母都阻吾到我\___/"
|
2007 年 6 月 18 日 星期一  |
=]  |
分類: 未分類 |
中英總算有進步,,
數學,,唉唉=__="吾好題..
物理又吾知做咩撻q..吾合格..
睇黎文科都系岩我D..
/___\
最開心就係中文LIST拎40/40.. |
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
N年冇打嚕..  |
分類: 未分類 |
勁耐冇打日記的我..勁衰XD
考完試嚕..雖然考吾考試都係甘..
考完點都輕鬆小小既,,
數學MC合格了..太開心,,
竟然低小明2大分.\/.嬲
希望長題過番佢啦XDD
做謎嚕XD
好睇的說..聽日會吾會再打?
呢個都係一個謎 |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
=___=  |
分類: 未分類 |
今日派左簡科表..勁想簡理科囉..
如果加埋電腦/商業..真係好易讀..
入到我就真係謝天謝地喇,,
今日睇am730..話X Japan今年重組..出碟開演唱會,,
都算係好消息掛XD..
人係變左就變左,.再番吾到轉頭
總是貪婪..不會變..
為了你))),.傷口再痛也不緊
只渴求..你的痛愛 |
2007 年 5 月 31 日 星期四  |
=[  |
分類: 未分類 |
好似就病了`-* |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 28 | »
|