| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 5 日 星期四  |
甘快就放暑假..  |
分類: 未分類 |
就快放假嚕..有咩大計呢..?
琴日同哥打Badminton,,Win
獎品@蘋果綠茶 THZ'
今日要番去,,無聊到爆炸'
真係放埋佢好過啦..
下個禮拜再同丫哥打過'
悶,,張相型爆/o\'
架車贏左架法拉利,,仲要直路..超勁


|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| 2007-06-27 |
分類: 未分類 |
今日番去真正既TSA..
真係好無聊,,MC
作文仲要吾限字數..會吾會搞野左D
之後做完仲要吾比訓覺WO..
痴線的,,之後對卷..
總算合格了,,地理好多人吾合格..
我都退步左..失敗
商業就OK既,,聽日生物化學,,
一定要合格加高分XD
就到暑假,,有咩搞..?
同丫哥成個暑假係到打BADMINTON?
卜場都貴到死丫..聽小明講有學生證都要56蚊2粒鍾,,
又熱..想死了,,
睇黎就病嚕..次次話病都冇事,,
希望今次都係啦 |
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
煩爆=[  |
分類: 未分類 |
和記真係好廢囉
一日上網斷幾次,,打機到重要關頭先斷
煩爆,,穩定性低到乜甘,,煩
今日熱到痴線,,郁又吾想郁,,
食又吾想食,,只係想飲野姐..
  
hide最後演出/3\ 最近新閒☆" 條死氣喉會吾會過份大呢=] |
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
就熱死  |
分類: 未分類 |
早餐@富苑(好似打錯字
中文今日許家莉上,,總好比陳瓜霞
數學,,開始好憎丫SiR,,
做數十分悶,,太累了..訓了差不多一堂
英文,,本是不悶,,但只是補課,,不斷做一些重做的東西,,
點會唔悶,,,點都要捱埋呢幾日,,
放學回家去,,很熱
晚餐@家中(365日有35X日都係
明天可訓晏小小,,太好了 |
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
熱到死/3\  |
分類: 未分類 |
琴日影班相,,勁開心=]
D人係甘GEL頭..哈哈
中文竟然係果個陳秋霞教/__\
今日TSA試測,,作文訓左9個字,,
都吾知測黎做乜..
勁無聊囉=___="
聽日又全日補課..SHIT
仲有一個月就生日囉=] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 28 | »
|