| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 12 日 星期日  |
| =) |
分類: 未分類 |
終於叫做成隻I f0r U 玩晒 =)
只係s0Lo要練 .. 最尾果到好正
丫sIr話我sliDe好似樣 ,, 哈
呢隻歌真係好好聽 , 又好玩 最鍾意SlIdE
下隻會係咩歌呢 .. 會是 X 嗎=)
星期五考琴了 緊張? 到時先有
希望個考官係好人黎 ,, 比分比鬆手D啦-V-'
香港先生質數真高 睇左成晚笑足成晚
終於放開了*
|
2007 年 8 月 1 日 星期三  |
| 仲有一個月=[ |
分類: 未分類 |
唉-___-'仲有一個月又要番學
唉-___-'仲有十六日就要考琴
唉-___-'仲有兩本中英野未做
唉-________________-'
搵人救救我啦>o<' |
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
| 31/7 |
分類: 未分類 |
近排做既只有幾件事,,
練琴,,學oRal,,打機,,食,,訓..
太機械式既生活了吧..
距離考琴---17日,,加緊練琴..
七級距離我不遠..努力
呢排都冇咩聽歌..不過都系甘鍾意Ⅹ-JaPan同HIDE
真係太累了..想快點長大.. |
2007 年 7 月 23 日 星期一  |
| 23/JULY |
分類: 未分類 |
21/7
生日成日都冇咩點玩..
成日就係起身,,食野,,出去學野..番黎再出去學野..番黎..
番黎已經係七點半,,那有時間玩
小提琴考試時間..17/8..早左
夜晚做港姐..SHIT..
22/7
朝早老豆又係到嘈..唉
之後番電結他..YoYo
又到SoLo了,,I For U<--大家可以Dl黎聽下
不過真係好快既..要加緊練習
之後去剪頭髮,,好似冇咩剪過甘
23/7
-留- |
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
大壽  |
分類: 未分類 |
自己跟自己說
生日快樂★` |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 28 | »
|