`' SIULOK
轉 左 個 超 級 漂 亮 的 背 景 唷 = *
WONGSIULOK
暱稱: ⓢⓘⓤLOK
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9/13
9/12
9/9
8/9
9/6
文章分類
全部 (138)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
S!U LOK"
日誌統計
文章總數: 138
留言總數: 14
今日人氣: 2
累積人氣: 1736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


甘快到左暑假- 分類: 未分類

今日LastDay嚕..

冇野做,,放學番龜..

十二點半到同家尉張匡去明皇定皇明到食壽司,,明明睇到所有迴轉壽司全部七蚊..

點知收番牌D價,,真係比佢呃死,,

下次去元綠食算=____='

之後又去M記食新既美綠麥旋風,,超好味哦

當你'搭'真D果時,,好似飲緊美綠甘,,D Chocolate爆正..Very Nice

今日使費真大/o\'不過難得開心下都值既∼'

Luckly,下年仲有張匡佢係同班姐,,So GooD

However,總有D傷感,,要同兩年黎同班既同學分開,,

SaD..I Hope 全部同學下年都讀得開開心心啦,,

 

 

我吾要做火柴人-3-'

   點解有減肥公司 , 冇健康既增肥公司/__\'

Oh My God



2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


Never Give Up!? 分類: 未分類

唉..C班,,又系C班..超級吾甘心

猩猩同我一齊簡理科,,佢排12X我排117..

我吾明點解佢入到A我入C囉..

吾通真係好似老虎甘講..唉..

你私事還私事啦....公報私仇嗎..

讀到A我已經好開心架喇,,

可惜,,事實就係事實架喇,,我諗自己都改寫吾到,,

只係冇諗過要讀差吾多最廢果班..唉,,吾通真係好似我甘講..

無力去鬥★'只好無奈接受



2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


N/A 分類: 未分類

距離生日還有十天,,會否慶祝!?

不知,,今天回校看歌唱比賽,,賽果簡直Orz'

有些唱得不錯,,有三個很討厭XD

回家,,等媽買Lunch,,吃完後就到恆生銀行申請户口,,有卡,,有什麼用!?

沒錢,,慘Orz..

盡快八級小提琴,,搵錢..聽說每小時二百五十元,,有那麼多就好了

明天知道自己讀那班,,沒有任何緊張XD



2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天


很久沒打' 分類: 未分類

近排都沒什麼特別事發生,,

但最開心還是考試比上次進步了很多,,

對其他人來說可能只是一小步,,但對我來說,,已是不錯,,

不過好像媽說,,如果我努力的話,,必定更加好"

數學拿了進步獎..雖然只是小小東西,,廿元的書劵Orz

但也給了我很大的鼓舞=]

10/7

今天回校看聯課的表演,,總是悶悶的,,三年也是這樣

但今年最後一年,,總有小小感慨,,三年來一轉眼就過

放學回家,,悶'

三點到粉嶺本是為八級的小提琴考試夾琴,,

不過今天練了一些Oral,,唱音,,跟同學很快熟練好,,

老師也說我們很快就懂得,,應該很大機會合格,,

我也希望合格,,只是夾琴的錢,,已經是三千三百六十大元,,

不想再浪費爸和媽的血汗錢,,加油..還有一個月時間,,

我竟發覺自己比以前有耐性得多,,我哥說也是,,

在打機的時候Orz....但也比以前進步了XD

打長了很多很多,,總是有點怪的



2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


0706 驚訝 分類: 未分類

起身@12點幾,,十分攰

LUNCH@出前一丁

下午茶@樂湖,,食厭了

睇新閒,,吾知邊到成5o度

簡直痴的,,好彩香港仲未系甘

本來DINNER@出街食..

點知老豆打番黎話番來食,,

搞到呢家DINNER@家中

好小可出街食都變左冇得食

甘快星期六,,No