| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| 甘快到左暑假- |
分類: 未分類 |
今日LastDay嚕..
冇野做,,放學番龜..
十二點半到同家尉張匡去明皇定皇明到食壽司,,明明睇到所有迴轉壽司全部七蚊..
點知收番牌D價,,真係比佢呃死,,
下次去元綠食算=____='
之後又去M記食新既美綠麥旋風,,超好味哦
當你'搭'真D果時,,好似飲緊美綠甘,,D Chocolate爆正..Very Nice
今日使費真大/o\'不過難得開心下都值既∼'
Luckly,下年仲有張匡佢係同班姐,,So GooD
However,總有D傷感,,要同兩年黎同班既同學分開,,
SaD..I Hope 全部同學下年都讀得開開心心啦,,
我吾要做火柴人-3-'
點解有減肥公司 , 冇健康既增肥公司/__\'
Oh My God
|
2007 年 7 月 12 日 星期四  |
| Never Give Up!? |
分類: 未分類 |
唉..C班,,又系C班..超級吾甘心
猩猩同我一齊簡理科,,佢排12X我排117..
我吾明點解佢入到A我入C囉..
吾通真係好似老虎甘講..唉..
你私事還私事啦....公報私仇嗎..
讀到A我已經好開心架喇,,
可惜,,事實就係事實架喇,,我諗自己都改寫吾到,,
只係冇諗過要讀差吾多最廢果班..唉,,吾通真係好似我甘講..
無力去鬥★'只好無奈接受 |
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
| N/A |
分類: 未分類 |
距離生日還有十天,,會否慶祝!?
不知,,今天回校看歌唱比賽,,賽果簡直Orz'
有些唱得不錯,,有三個很討厭XD
回家,,等媽買Lunch,,吃完後就到恆生銀行申請户口,,有卡,,有什麼用!?
沒錢,,慘Orz..
盡快八級小提琴,,搵錢..聽說每小時二百五十元,,有那麼多就好了
明天知道自己讀那班,,沒有任何緊張XD |
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
| 很久沒打' |
分類: 未分類 |
近排都沒什麼特別事發生,,
但最開心還是考試比上次進步了很多,,
對其他人來說可能只是一小步,,但對我來說,,已是不錯,,
不過好像媽說,,如果我努力的話,,必定更加好"
數學拿了進步獎..雖然只是小小東西,,廿元的書劵Orz
但也給了我很大的鼓舞=]
10/7
今天回校看聯課的表演,,總是悶悶的,,三年也是這樣
但今年最後一年,,總有小小感慨,,三年來一轉眼就過
放學回家,,悶'
三點到粉嶺本是為八級的小提琴考試夾琴,,
不過今天練了一些Oral,,唱音,,跟同學很快熟練好,,
老師也說我們很快就懂得,,應該很大機會合格,,
我也希望合格,,只是夾琴的錢,,已經是三千三百六十大元,,
不想再浪費爸和媽的血汗錢,,加油..還有一個月時間,,
我竟發覺自己比以前有耐性得多,,我哥說也是,,
在打機的時候Orz....但也比以前進步了XD
打長了很多很多,,總是有點怪的 |
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
0706  |
分類: 未分類 |
起身@12點幾,,十分攰
LUNCH@出前一丁
下午茶@樂湖,,食厭了
睇新閒,,吾知邊到成5o度
簡直痴的,,好彩香港仲未系甘
本來DINNER@出街食..
點知老豆打番黎話番來食,,
搞到呢家DINNER@家中
好小可出街食都變左冇得食
甘快星期六,,No |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 28 | »
|