wade
Wade_3
暱稱: Wade_3
性別: 男
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-11-14
升班....分齡
唱K
開心
2009-10-02
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 100
今日人氣: 4
累積人氣: 2109
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 17 日  星期日   晴天


唱K 開心 分類: 未分類

           琴晩去左打波 打到成2點幾 第2日又要去聽講座

             8點幾就起左身 跟住同左佢去食早餐 食完就去俊青聽講座

            聽個死人講座聽左成3個中 坐到屎忽都備備地 聽D野又無物用我覺得

           聽完同佢食晏就 食完送佢返屋企  下就佢就過左黎我屋企 5點幾佢就返左屋企

        7點幾去底富屋企 跟住同青頭11哥去食夜晩   因為底富生日同埋佢地A組學界比賽最後一場輸左

     如果贏可以出線 不過最尾都係輸左 +埋仲有5個人係最後一年打學界  因為有4個己經高3下年畢業 

    有─個下年超齡無得打 所以去左唱K發渉   10個人去唱 全部都係A組個D人 得2.3個無去

      差5多9點幾去到 一去到傻東就叫我同佢玩大話色 輸左一杯酒 我狂輸比佢 飮左差5多2.3渣

      跟住我同佢講体息一陣 再玩我會醉 唱下歌先  過左5.6分鐘我己經訓左係張梳化到

      一訓就訓到1點幾 跟住佢地話想落街坐下順便去買野食  跟住我.豪DEE.11哥.底富.青頭醉左個幾個去

     落到街超搞笑 11哥係條街到唱歌仲唱到好大聲 佢一見到女仔就叫令女 超顛  青頭就係咁用個頭去撞牆

      撞到超大聲  跟住11哥有隻鞋甩左 青頭就掉左佢隻鞋  我同豪DEE.底富醉左都5會咁顛

     行左去7-11到買面食 我同底富係出面等佢地  等左一陣真係5掂真接係7-11門口毆  底富佢同我一齊毆

            食完返返去唱K  行行下到11哥毆佢毆得超犀利 好似花灑咁  11哥毆完無幾内 又到青頭毆

       我地個個都有毆 得豪DEE無毆 我問佢點解5怕毆  佢話岩先係房到攬住個垃扱筒毆 毆左3.4次 

             返到去繼續玩 玩到3點幾4點差多個個都wing左 訓灑係張梳化到   得傻東.肥計無醉 係到唱

                    5點幾買單毎人2百  跟住走人






訪客留言 (返回 Wade_3 的日誌)


pun613 於 2010-04-04 03:19 PM 發表:
好多字,,,,,,
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LLamv3v 於 2010-03-03 10:58 PM 發表:
好多字@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A663136512 於 2010-02-10 12:29 AM 發表:
--撞牆咁屈機..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



beeheobg9394 於 2010-02-05 06:12 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ailaopone 於 2010-01-20 09:38 PM 發表:
OK WO~ 玩得好癲呀!!!CMCMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChiCkeN56 於 2010-01-19 08:40 PM 發表:
嘩~今次打好長wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Maggieleng 於 2010-01-19 06:54 PM 發表:
haha!; 傑嫂, ok wor.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k1k1 於 2010-01-19 06:17 PM 發表:
哎~成班痴線XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jy234948 於 2010-01-18 11:41 PM 發表:
好似好好挽咁Bo...
下次叫埋我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NGIENG 於 2010-01-18 09:37 PM 發表:
下次叫埋我!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]