| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 5 月 13 日 星期四  |
| 升班....分齡 |
分類: 未分類 |
好内無打過blog啦
e+最愁就係升5升到班
升5到真係死在佢算
升到就可以開心放暑假
同埋開心打分齡比賽
希望暑假你地黎睇我地打比賽
支持廣大
分齡名單:我.陳聰航.劉俊邦.伍嘉楹.黄曉暉.陳俊賢.范淖源(肥鷄).黄詠豪.譚利祺.黒柴.陳徳榮.余民杰
|
網主回覆
好撚9屎^^ Posted at 2011-02-03 03:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
pun613 於 2010-05-20 11:24 PM 發表:
CMCM
|
|
|
NGIENG 於 2010-05-17 08:15 PM 發表:
仆街啦!!!我個名都打錯!!! 唔係伍嘉楹!!係伍家楹!!!!楹哥!!! 你老尾!!!!
|
|
|
k1k1 於 2010-05-16 05:09 PM 發表:
傑哥ok既:p
|
|
|
唉;;;;;;;;;;; 加油!!!!!!!!
^_________________________________________^
|
|