今日一早起左身 為左返學提早對卷
一開始Joanne就遲到
COY叫我去搵佢 行左幾層都唔見佢
點知一上返二樓就見到佢 佢話搵緊我-0-
講返成績先 本人甚為滿意 :
中文(卷二) ::60{59.5}
Reading ::64
Writing ::10
Listening ::57
英文會話 ::19
數學(long q) ::81
數學(MC) ::93
IS ::75
PTH ::80{79.5}
我地去搵蔡sir對卷個陣同佢傾左好耐
本身我地講緊數學野個陣佢又係到講去澳洲D野
明顯地比我同Joanne都興奮
之前佢講上癮 一講講左差唔多成個鐘
其間又係到叫我地要襯細個學多d課外野
講起都有D後悔 點解自己細個個陣唔學多D野
起碼E+我都會有一技旁身 唉=/\=
下午春、嶸、銘又黎我屋企玩wii
今次有四隻手制 所以大家都唔洗爭
可惜不幸既事永遠都發生係春身上
佢隻手制玩玩下竟然壞左 所以佢就冇得玩啦
之後仲因為悶得濟返左屋企訓教
無奈=_________________=
---------------------------------------------
倒數仲有兩日 我就走啦
對喔 係去澳洲
咁大個女第一次自己出國
好興奮喔!!=v=
東西大概都準備好啦
只差Pack行李 應該天晚會做的了
唔知會唔會有人歡送我呢...?xD
---------------------------------------------
這是小澄澄送你的禮物:

親手畫的喔!!=v=
|