有此而黎未事個咁黑仔
中文做得唔好唔在講
放學個陣竟然同我落雨!!
人地有帶傘佢唔落
人地唔帶佢就落咁大
係唔係同我過唔去呀?!
我真係好後悔做咩josephine俾借把傘俾我唔要
個陣諗住都唔係好大雨
反正都濕左唔要傘啦
點知去到輕鐵站佢就落大雨
諗住等一陣會細返
等左勁耐都係咁大雨
個身濕左仲要吹風
凍到我阿媽都唔應得
而最黑人憎既係我諗住叫媽媽黎接我既時候
佢同我講佢唔舒服
叫我自己攪掂
Oh my god!!
最後等左陣就廢是再等
直接沖返屋企
好彩唔洗等紅綠燈
如果唔係我死俾佢睇
咁樣淋雨後果大家都諗到
我本身已經病病得
仲要淋埋雨
睇黎我有排都唔洗好-.- |