今日一行五人去左香港動漫電玩節{點解佢個名愈黎愈長既??=0=}
講真 比起前幾年較為遜色
全日都係係到遊蕩=v=
中途我地去左睇cospaly大賽
薔薇能我好失望囉 感覺上係冇人出薔薇出得好架=/\=
食完野我地就去買野!!

我唯一係動漫節買既就係E頂手繪CAP
我地5個仲一人買左一頂=v=+
_________________________________
覺得自己好好笑
去到動漫節冇乜買野 反而返到天水圍先去漫畫鋪買漫畫

4本 114大元
記憶中冇試過一次過買咁多書
冇計啦 係動漫節買書又要排餐死 |