開左學個幾月啦 我到e+都仲未溶入到a班既生活
我一直都好想好想可以過返以前2B既生活
唔知會唔會得我一個咁樣諗呢
因為眼見佢地留係b班既同去左c班既school life都好似好好咁
就更突出我既生活有幾咁無聊
我e+多左個小毛病
以前我都幾中2睇人地xanga架
我可以係xanga入面更了解一個人
不過e+我唔會睇啦 其實係我唔敢睇
記得有一次我睇佢xanga 我睇到喊左出黎
其實我只係睇左佢講個幾日玩左d咩
但係我就好唔開心
我係到諗 點解你可以玩得咁開心
而我就連玩都冇得玩
由開學到e+ 你已經玩得咁開心
相反「開心」離我愈來愈遠
我e+真係好傷心 就好似被人拋棄左咁
雖然咁既事已經唔係第一次啦
但我真係就快
分享一個小祕密 對於唔同人講祕密既我
e件事係冇人知架
第一次入精英班係四年班
個一年係我既惡夢
第一 班主任好黑人憎 第二 成績一落千丈
最重要既係 個年我過左一年完成無朋友既孤單生活
自此之後 每一年我都生活係排擠同孤寂之中
所以我好驚精英班架
點係估唔到我又返到黎e到啦
神呀 可唔可以俾我離開呀
我討厭孤軍作戰 我討厭好朋友玩樂個陣遺忘我
好啦 我發完"努so"啦
我決定我唔會再打qooza架啦
我係時候要回歸返我本手寫日記架啦
返正都一樣冇人有興趣睇
咁不如等佢變做個祕密啦
如果係睇到e篇qooza 算你仲記得有我e個朋友
不過唔洗回啦
我唔會上黎睇架啦
|