23日既Perth之旅告一段落
我終於返黎啦
當飛機去到香港個陣勁興奮
證明左「我愛香港」!!=v=
有得打返中文既感覺真係好
係Perth都冇得打中文=3=
01-07-2008
一落機第一時間就係去ECU{我地既學校}
個到大就唔係好大 不過都幾令架啵
我同Joanne襯break既時候去左閒逛

汽水機 可口可樂2.8一支-.-

汽水機2號

building12既門牌 有Superman既feel =v=

涼亭一個=3=

Recycling Station

驚死人唔知佢開左既書店=.='

廁所M巾機 2蚊一塊

我地返學放學都要搭既巴士 型咪地有兩卡
02-07-2008 __ 03-07-2008
E兩日都係要上堂 所以冇乜好講
不過個阿Sir好"型"=.='
04-07-2008
Fremantle!! 我最愛既地方!!=v=
全因那裡的東西價廉物美xD
但十居其九都係Make in China
中午去左食Fish n' Chip 價格為$11.45
可能因為之前食左隻熱狗
硬係覺得Fish n' Chip 味道麻麻地
食到Joanne話請佢都唔食=.=
{遲D post 相}
05-07-2008
本來今日大家係去Pinnacles架
不過我同Joanne都覺得太貴所以冇去
(叫我左90幾蚊去睇石?! 痴心妄想!!)
所以我地兩個就去左Perth City行街街!!
講真D店真係唔係幾岩我地兩個
不過久唔久都會搵到d好打既=v=
中午去左食M記
食左個Double beef + bacon

下午繼續係City閒逛
途中見到好多賣藝人
佢係俾錢佢先識侑架

佢真係可以hold住一個pose唔侑架 勁秋!!

佢係彈琴架 唔知點解佢彈彈下會有人出黎跳舞架=v=

個碌野好似係澳洲傳統樂器 姓名不詳

係Perth City搵到座好歌德式既建築
06-07-2008
跟左FYC去睇個土著既show 真係好悶
不過個到有free既hot dog
(其實係籌款的 我好乖地有捐錢架)
係嘉年華付近既草地搵到馬馬
不過係細隻 俾小朋友騎架=3=

07-07-2008
今日去左Perth Mint & King's Park
兩個地方都好悶
一到睇金 一到睇樹 =.=
08-07-2008__11-07-2008
上課既日子 冇乜好講
不過上堂都唔錯
上堂勁free 係到聽歌打機都冇人理=口=
而且有Peter係到勁好玩=v=
某日放學咁岩同Eric一齊等車
繼上次日本女仔後又俾佢發現令女

12-07-2008
Perth Zoo!!
期待左好耐終於去動物園啦!!
其實有D悶 係到睇動物 睇動物 同埋睇動物
但係我摸到袋鼠呀!!>v<
D毛好soft喔~v~
跟住我同Joanne狂同D假既動物合照
仲有鋪頭裡面D公仔都有影
反而真既就冇乜影=v=

{其他相要等Joanne sd俾我先可以post}
13-07-2008
又係一個星期日
我同Joanne跟左Home stay去church
不過其實一D都聽唔明
14-07-2008
Robin今日搞左個BBQ
到來我諗住同Joanne同牛肉架咋
點知條粉腸叫人買埋豬同雞=.=
之後Robin帶左袋鼠肉=口=
我食左一舊仔 但我唔覺得好好食
反而Yuki食左差唔多10塊=0=
15-07-2008
去Farm
個到勁好玩
首先一開波就有得餵袋鼠
我仲可以攬住佢地影相呀!!>v<
下午去睇左個類似劇場既野
睇佢剪羊毛
睇到NCM喊=口=
之後佢拎左條皮'邊'出黎
當佢揮動個陣一聲巨響嚇到Joanne攬住我
場面勁好笑=v=
之後仲去左渣牛奶
我成功左呀. 呵呵
16-07-2008
嘻嘻 打Golf都幾好玩架
雖然成日都唔中
我同Joanne同3個F1的一組
打到中途冇啦啦落雨
攪到我唔想打
所以我同Joanne做左推車仔
我仲做埋阿媽幫佢地拎野
發現我個師奶look唔錯=v=
下午去我期待已久既Chocolate Factory
入到去有得免費試食
D白朱古力太好食啦 我食完又去再拎xD
17-07-2008
終於發現海洋公園好勁
因為去左Perth既水族館真係不外如事
係入面行跟本連半個鐘都唔洗=3=
下午去個類似market既地方
最好既係入面有機鋪=v=
睇完佢地玩賽車之後同Peter玩左一鋪跳舞機
雖然我最後輸左{我地相差好少分架咋!!!=3=}
但估唔到咁多年冇玩都冇生疏到=v=
http://hk.myblog.yahoo.com/ymcaschool_perth2008
內有更多其他資訊 |