Wai_Ching114
暱稱: 卉澄
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
7月7 選科日
Michael Jackson又冇得...
2009-06-26
2009-06-25
2009-06-11
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 1423
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


2008-08-03 分類: 未分類

唉唉唉

我真係懷疑自己個肚生蟲呀=.=

E排放假冇街去

日日就係留係屋企

跟住無聊就不停咁食

上一餐都未消化就食野啦

成日個肚都未餓過wor

咁落去想唔肥死都幾難啦...=/\=



2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


2008-07-22 分類: 未分類

23日既Perth之旅告一段落

我終於返黎啦

當飛機去到香港個陣勁興奮

證明左「我愛香港」!!=v=

有得打返中文既感覺真係好

係Perth都冇得打中文=3=

 

01-07-2008

一落機第一時間就係去ECU{我地既學校}

個到大就唔係好大  不過都幾令架啵

我同Joanne襯break既時候去左閒逛

汽水機  可口可樂2.8一支-.-

汽水機2號

building12既門牌  有Superman既feel =v=

涼亭一個=3=

Recycling Station

驚死人唔知佢開左既書店=.='

廁所M巾機 2蚊一塊

我地返學放學都要搭既巴士  型咪地有兩卡

 

02-07-2008 __ 03-07-2008

E兩日都係要上堂  所以冇乜好講

不過個阿Sir好"型"=.='

 

04-07-2008

Fremantle!! 我最愛既地方!!=v=

全因那裡的東西價廉物美xD

但十居其九都係Make in China

中午去左食Fish n' Chip  價格為$11.45

可能因為之前食左隻熱狗

硬係覺得Fish n' Chip 味道麻麻地

食到Joanne話請佢都唔食=.=

{遲D post 相}

 

05-07-2008

本來今日大家係去Pinnacles架

不過我同Joanne都覺得太貴所以冇去

(叫我左90幾蚊去睇石?! 痴心妄想!!)

所以我地兩個就去左Perth City行街街!!

講真D店真係唔係幾岩我地兩個

不過久唔久都會搵到d好打既=v=

中午去左食M記

食左個Double beef + bacon

   

下午繼續係City閒逛

途中見到好多賣藝人

         

佢係俾錢佢先識侑架

佢真係可以hold住一個pose唔侑架  勁秋!!

佢係彈琴架  唔知點解佢彈彈下會有人出黎跳舞架=v=

個碌野好似係澳洲傳統樂器  姓名不詳

係Perth City搵到座好歌德式既建築

06-07-2008

跟左FYC去睇個土著既show  真係好悶

不過個到有free既hot dog

(其實係籌款的 我好乖地有捐錢架)

係嘉年華付近既草地搵到馬馬

不過係細隻 俾小朋友騎架=3=

 

07-07-2008

今日去左Perth Mint & King's Park

兩個地方都好悶

一到睇金  一到睇樹 =.=

 

08-07-2008__11-07-2008

上課既日子  冇乜好講

不過上堂都唔錯 

上堂勁free  係到聽歌打機都冇人理=口=

而且有Peter係到勁好玩=v=

某日放學咁岩同Eric一齊等車

繼上次日本女仔後又俾佢發現令女

 

 

12-07-2008

Perth Zoo!!

期待左好耐終於去動物園啦!!

其實有D悶  係到睇動物 睇動物 同埋睇動物

但係我摸到袋鼠呀!!>v<

D毛好soft喔~v~

跟住我同Joanne狂同D假既動物合照

仲有鋪頭裡面D公仔都有影

反而真既就冇乜影=v=

{其他相要等Joanne sd俾我先可以post}

 

13-07-2008

又係一個星期日

我同Joanne跟左Home stay去church

不過其實一D都聽唔明

 

14-07-2008

Robin今日搞左個BBQ

到來我諗住同Joanne同牛肉架咋

點知條粉腸叫人買埋豬同雞=.=

之後Robin帶左袋鼠肉=口=

我食左一舊仔 但我唔覺得好好食

反而Yuki食左差唔多10塊=0=

 

15-07-2008

去Farm

個到勁好玩

首先一開波就有得餵袋鼠

我仲可以攬住佢地影相呀!!>v<

下午去睇左個類似劇場既野

睇佢剪羊毛

睇到NCM喊=口=

之後佢拎左條皮'邊'出黎

當佢揮動個陣一聲巨響嚇到Joanne攬住我

場面勁好笑=v=

之後仲去左渣牛奶

我成功左呀.  呵呵

 

16-07-2008

嘻嘻  打Golf都幾好玩架

雖然成日都唔中

我同Joanne同3個F1的一組

打到中途冇啦啦落雨

攪到我唔想打

所以我同Joanne做左推車仔

我仲做埋阿媽幫佢地拎野

發現我個師奶look唔錯=v=

下午去我期待已久既Chocolate Factory

入到去有得免費試食

D白朱古力太好食啦  我食完又去再拎xD

 

17-07-2008

終於發現海洋公園好勁

因為去左Perth既水族館真係不外如事

係入面行跟本連半個鐘都唔洗=3=

下午去個類似market既地方

最好既係入面有機鋪=v=

睇完佢地玩賽車之後同Peter玩左一鋪跳舞機

雖然我最後輸左{我地相差好少分架咋!!!=3=}

但估唔到咁多年冇玩都冇生疏到=v=

 

http://hk.myblog.yahoo.com/ymcaschool_perth2008

內有更多其他資訊