今日都系自己一個返學.,雖然系有d風,但系返到學校都出晒汗......8點出去當值,又系得我一個,今日早會後冇幾耐就俾人叫返去啦,又要做晨讀工作紙,放學我地留低系到牙,因為要環校跑,但系一放學,鄭家俊,坤哥,周恩俊走晒,我同劉邦去左換衫衫,之後返到去見到佢地喎,哈哈佢地俾人捉返黎,之後我地去左足球場集合,我跑第一捧,坤哥跑第二捧,鄭家俊第三捧,劉邦第四捧,開頭我都驚驚地,之後去左學校出面起步,未起前系甘有車,終於跑啦,我發覺自己隻腳一路震緊,一路跑一路震.....系元官中我地第二隊第一捧,枝佢就系果d停左...我講左句加油就跑走,我地中華電力前少少爆,用晒全部力跑返去.交捧俾坤哥,坤哥話佢好似腳痛,所以佢好耐先返黎,到鄭家俊,佢都系平常時間,但系劉邦就開頭爆左出去,所以佢慢左好多,真系好多,佢平時同我差吾多既,宜家仲慢左,我地走啦,拎起個袋,好暈牙好暈.....好多星星牙,所以都返吾到屋企,去左禮屋企,6點半先走,冇甘暈啦,我同劉邦搭輕鐵返去,返到屋企開Msn,榕榕都Off左啦,不過小學個fd Add返我,傾左幾句食飯.9點幾我上多次Msn榕榕竟然有上,傾左幾句。
|