今日6點幾就出左門啦,系天逸輕鐵站等人,開頭見到歐陽,之後落澤同牙樂就黎左啦,去到新元中,我見到多月不見的誠誠喔,仲系甘肥甘Q呢-.-'不過HI左句就走左啦,返到學校我地D位吾同晒喎.....系甘調黎調去,不過發現我都吾知邊個打邊個,所以我吾調啦,出左去當值,竟然一個人都冇喎,一陣錢Sir黎左,不過又叫左系到一陣佢入去睇下1D班人幾時出黎,不過佢梗系搵吾到,因為佢地岩岩先返到黎,今日早會有人暈左,一個人暈6個老師去睇佢,仲要黎左白車添,之後錢Sir叫我地返去,林之之(陳恆聲)話睇埋先啦,吾系晒左d入場費,之後暈果個上左車我地就返去啦,返到課室岩岩好打鍾,放學啦又有一樣專題牙.....一個學生學習概覽,之後上左去補習,今日系英文,可能導師知道我英文吾掂,所以系甘叫我讀,不過無所謂,我都想英文好D.....放左學去左籃球場打波,冇波入,6點幾走人,買左枝大水,禮請飛的,我同劉邦搭輕鐵返屋企,訓得好舒服牙.....返屋企樓下見到牙哥買完校服-.-''返到屋企,榕榕要做功課,所以我都吾阻佢啦.....但系佢好快就落左線牙.....整到我好無奈......
|