今日一朝7點幾起身,因為我牙哥話要返學校考sba(好似),所以俾佢整醒左,9點幾劉邦黎左我屋企,10點我先同劉邦出去跑,我借左牙哥隻波鞋出去跑,跑左4個字到我去左劉邦屋企,點知佢牙媽系甘俾野我食,我都吾好意思要......所以我坐左一陣就走啦,返到屋企成1點先有人同我傾計,2點幾我搭輕鐵到大棠道,之後入到合益,上8度見到劉邦,之後我同佢就系到搵我d fd啦,點知佢地個邊冇晒位,根本冇晒位,所以我同劉邦企系到成粒鍾,不過佢地隔離果個位終於走左,我就坐系佢地隔離,跟住個邊又有位,劉邦就坐左個邊,劉邦好快就返屋企,我,超,仁同文書就6點幾先走,原來文書同仁都有介過手,我吾明介黎有咩用,文書有4/5條,仁就系2/3條,文書話仁佢本來好多,不過宜家吾晒,返到屋企,訓左一陣甘多,食飯。等你上線牙..
|