臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


2007-04-25 分類: 未分類

今日去到俊宏軒差d遲到,我去到部車已經系到啦........嚇死我...我即刻跑去,返到學校,回課室交功課就出去當值啦,今日我派紙派中三牙,好在吾系中二,中二d位吾系A-E甘排,今日有9個人遲到,我同煒系到討論緊劉樹安同辛偉龍所講既大佬系邊個,不過我地仲未估到已經俾人叫返去啦......返到去做晨讀工作紙,上第一堂,2堂數學,都系教多項數,不過就教埋多項數乘法同直式,直式計快好多嫁.......又要我地做家課簿啦....錯左2/3題,小息系課室,上2堂P.E又跑環校跑,我記得我系4分35秒,牙樂3分50幾,甘勁嫁......之後有d人系足球場踢波,我梗系吾踢啦,我去左打籃球,之後俾葉宏踩場....5分鍾小息系課室休息同埋飲水,上英文堂有人睇堂,我地班又展現扮野本色,靜到......上基商做作業,個陣..我發覺自己流緊鼻血,不過冇人知,食飯,Miss一入到課室就話有冇人食左三文治,原來三文治有陣味,班女仔食晒...我地成班男仔拍晒掌......笑死-.-''午膳小息,上中文堂做工作紙,幫我地溫習,放學又有小測牙.....單數上時裝,我有帶布不過有一半俾左坤哥,之後我地就系到剪布啦,我剪完得87分喳...878787...-.-放學我地執晒書包上禮堂,之後我地就小測啦,測完慕容老師黎叫我地落去步操,開頭梗系吾系好識..之後學左一陣識少少,不過呢次我梗系記得,之後又玩左個小遊戲....我地組輸左,每個人做5下掌上壓,好易...系步操個陣..銘同禮2個系甘食野...串晒咀甘-.-''走啦同劉邦返課室拎野.之後我地就返屋企啦,返到屋企即刻食飯喎.....第一次,食完同人傾計=]