今日勞動節喔.....放假牙....梗系系屋企玩同埋出街玩,今日超無聊,一朝冇人同我傾計...快d上線-3-下午同仁去左8度因為超同文書已經去左不過2條友冇叫我地喳,我地去8度見到佢地就系到搵位啦,最慘就系我坐仁隔離陪機個鍵盤竟然壞壞地既,有時有反應一時冇反應,整到我玩玩下乜都禁吾到,超o咀呢,超.文書,仁同我玩梗系俾我踩場-.-''6點去左仁屋企玩左一陣,7點幾就返屋企,返到屋企做功課,發覺原來得幾樣功課,今日朝早仁哥結婚呢....Game,成日都吾見人上線牙......好悶..