臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


無聊的一天 分類: 未分類

今日一朝8點起左身 呀哥走左啦 佢話5點幾返學練波 使唔使咁早呀--

到左8點半我行左去天華去羅朝屋企 去到 一陣佢換完3就出去啦 9點2出去

返到學校 見到miss啦 我同羅朝係到打波 無啦啦miss叫英洋....

叫我去執波 好慘 之後又打波啦 miss又叫我地練波啦 叫左羅朝練先

又係練拉波 羅朝同miss講我唔想練拉波呀 miss問咁練咩波呀 羅朝話快抽

打左幾球 miss同佢講又話快抽 你打得咁慢 之後又練返拉波 

到我啦 miss叫我(豆)高個球 個動作幾似拉既 但係呢種拉係近枱既

(豆)下豆下話要一(豆)拉 又打下打下 一(豆)一推

羅朝過左黎話點解我唔使練呢d既 之後冇人答佢 練完 我同羅朝係到吹風扇

吹吹下見到miss同未來校隊打波 miss有次開唔到波 我同羅朝話好波 

之後我地過左去枱個到坐 睇佢地打波 呀梁榮叫我出去同miss打

我話我唔識渣板 哥哥教我渣板 佢話你大過我 咁我話細佬囉

10點8啦走路 去左呀盧屋企 比左野 點知入面乜都冇 12點半 返屋企

無啦啦個陣個頭超暈 隻眼睇d野變左白白地 之後我坐輕鐵返屋企 返到屋企訓左係到 之後冇乜野啦

呀哥之後走左 我出左去買野食 返到黎 係到睇回魂夜 之後叫左黎仁黎左 超又黎埋

黎仁5點幾佢呀媽叫佢返屋企 超就7點4先返屋企 依家好悶 去左大姐姐個日記到留左言