今日一朝8點幾起左身 就9點我sd左sms比黎仁 點知佢未醒
9點半先應返我 佢話岩岩起身 之後仁又黎左啦 一陣 潁又黎埋 又一陣超又黎埋
又好熱鬧冇位比我坐....無奈--
1點去左黎仁屋企 潁就陪超去食kfc 我係黎仁屋企又好無聊咁等佢食完野啦
我冇帶發達通 諗住我地走個陣 穎 超都岩岩好黎左
之後一齊返我屋企拎野啦 走啦 去到頌富 ok唔見佢地
我地又去左林森屋企 一去林森就岩岩好出去
去到啦 我見到ok入面有2條友 就係佢地啦
點知佢地去圖書館先 唉... 借完書啦佢地 我地去左新北江 行黎行返
又返返天恆 林森 黎文 林芝芝 3個坐輕鐵走 我 超 仁 潁就行路去天恆
去到天恩 林芝芝打黎問我地係邊 我地係天恩 佢話係天澤m記等
去到m記唔見 係到行黎行去 黎仁又打比林芝芝 點知佢岩岩好上到黎
又去左天澤商場頂樓玩 本來係玩數字球 玩玩下變左馬(嬲)搶球
玩得超high 潁最勁 去搶波個陣 2個訓左係到 潁就拎左個波啦
超好笑 6點3啦返屋企 返到屋企沖涼
|