今日一朝6點9起左身 開左機 到左7點去刷牙換衫
返到學校 又見到賀腸同鄭之傑 賀腸呀媽迫佢坐校車返 如果唔坐就住宿
返到班房 要畫畫 要7個人一組 呀劉邦正叫我同賀腸過去佢個組
過左去 我地話邊個畫呀 劉邦話佢畫 起個陣 估唔到佢畫得都幾靚wo
畫得好q 又大又細 之後我地個個叫佢筆神 個個咁叫 佢話你地個個(溫)神 咪嘈
畫畫下 家長入左黎 呀媽都係到 好唔慣 之後梁miss話可以叫多個上色 我就上色啦
畫緊 梁miss我地呢組係最認真既一組 嘩...
畫完 小息啦 去左廁所 之後又返去班房 有好多人都係班房到
有人玩我地1A門 唔知邊個啦 我地班d女仔無啦啦衝返黎
話1c班d人話佢地 陳sir就過左1c班同佢傾計
我同個人返班房個陣 見到有人玩門 我地班見到
我入左去 之後又出返去 我聽到佢地係到爆粗 唉...
我地又上左3樓啦 結業禮 唔係好悶 係到拎獎 開頭1a好多都係第3姐係最後
再後d啦 好多都係1a班第1 之後影班相 我本來企係個角到
點知去左中間個邊 唔係中間呀 影完 家長都黎埋 冇位
1a班好多人同好多家長 相晒啦 食野啦 楊sir比左d野飲我地
我地落返去啦 2位班主任講左好多野 放學
落到去 見唔到校車 好似話1點先到 劉邦又係到講笑 超好笑 d野都廢事講啦
個宋家威 係到喊wo 唉... 返到屋企 食飯
|