臭 洋 `㎡ 
請大家珍惜眼前人!我這個名改得沒有錯!哈哈首歌好聽嘛?
Walteryeung
暱稱: 臭 洋 `㎡ 
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-29
2007-08-28
2007-08-27
2007-08-26
2007-08-25
文章分類
全部 (281)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
靜文
KaI輝
小詠.''
可瑩
死肥超
佩華姐*
香香
班主任 - Miss梁
張郎
達達
榕榕
鄭超
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


銜接第3日 分類: 未分類

今日一朝又比呀哥個電話整醒左 之後刷牙洗臉 係到玩陣電腦 點知呀媽迫我食野

食完 著衫 第一次著班會衫 去到巴士站 又見到個個人 唔知邊個

上到去 見到d野 嘩!!!呀謝柱森粉紅色衫 型爆

佢話佢係粉紅救兵 去到元朗 我又覺得暈啦 係到扒左陣

去到學校 唔見賀腸同鄭之傑 打鍾排隊 都唔見佢地 

入班房 見到佢係我地後面 我仲以為佢地唔返

入到班房 賀腸同我講 佢坐的士 點知個司機唔識路wo

開頭又晨讀 又係到睇乒乓球 睇睇下好想訓教 尋晚12點半先訓得著

睇完啦 又係班規啦 都係個幾個啦 多左dd既 整完

老師又比左d問卷我地 完左啦上堂

去左有蓋操場 唔識打 數學 都好難做下 又打鍾啦

上中文 個陣要4個人一組 我同賀腸 2個人同後面3個人一組

好彩5個人一組都得啦 又要分1-5號 我係2號賀係1號

叫左1號出左去拎左張紙 寫住個心字既 要我地寫有心字既詞語 

我地諗左17個 有一組超勁寫左二十幾個 

又打鍾啦 上英文我最唔想上個堂 要寫英文 冇乜點做過小息啦陪左賀腸去買野

小完息啦 班際比賽啦 開頭話要14個人出去

miss話後d就好難ga啦 我同賀腸出左去

我次次同我前面個個劉邦正一齊聽我後面個個人講d野 

第1樣比賽我地第2(好似 唔多記得)我地返返去啦 

個2樣超好玩咁wo 第3樣最好玩 個人認為

呀sir玩得超勁 鞋襪 鞋帶樣樣超快拎出去 好勁!!!

返到屋企 無無聊聊