今日7點幾左身 但係好想訓多陣 8點半到起左身
諗住sd sms比黎仁叫佢起身 點知部手提比呀哥拎左返學練波
10點幾 黎仁黎左啦 10點半潁又黎埋 1點幾 落左街 係樓下打左比黎仁
叫佢出黎 佢未食飯 我同潁去左天悅打乒乓波 去到有枱 開頭冇手感 係咁拉唔到
之後打耐左啦 開始拉到 拉拉下 記得呀sir話刷多d個波
我之後係咁刷 拉到有旋 3點幾 去左買野飲 又去左天悅個間青年空間 等超哥同黎仁
見到佢地啦 就係到行黎行去 好悶呀 行行去 我超仁就跑 潁唔知我地走左
因為佢係到用手提打緊字 去到天富個個公園 坐左係到 我就用超個電話打比潁啦
佢話黎啦 我地係公園 (卜)佢 見到佢啦 我地3個係佢後面 超無啦啦走過去
我同仁就跑走啦 係到跑黎跑去 之後搵返佢地 5點幾去左超屋企玩
6點半返屋企
|