2006 年 4 月 13 日  星期四  



有希望?冇希望?

嗯,,今日去完學琴之後就同++222去行街街

冇咩點買野,,但係就影左貼紙相

今次都影得幾靚靚也,,

岩岩好4點正就返到屋企...又開始玩電電

玩玩玩...一直玩到e+,,

不過6點幾,,我仲以為

媽咪就打過電話返黎啦,,咁屋企得我一個

唔聽都唔得啦,,咁就聽左啦

喂一聲,,媽咪就問,,阿B呢..?

唉,,心灰的說...之後阿b唔係到

媽咪就叫我做一d野啦,,咁我咪做lor

仲以為佢理番我啦,,點知佢返到屋企

我冇同到佢講野,,佢又唔理我

唉,,都係算啦吧...

仲有哇,,我今日見到個鬼仔,,都幾靚仔也

但係佢對眼真係靚爆唷,,如果我都有對咁靚靚的眼仔就好咯

呵,,不過...發夢的說~

刊登時間︰2006-04-13 09:32 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Wanwan28 的日誌)


bab 於 2006-04-13 11:04 PM 發表:
~唉~
我媽媽都未彩番我....
佢話我唔同佢道歉...
佢就唔原諒我wo....*^*
~唉~
不過我到而家都未同佢say sor...
冇唸過要say架....
就算佢以後都唔彩我...
我都唔講架啦...\,/
~唉~
唔好發姣啦!!
比心機讀書啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘿,,,你就發姣'
我發癲姐ma~
Posted at 2006-04-14 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Wanwan28
暱稱: 0ne `' }
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
給失戀朋友
9月1日
[我嗑的藥是愛情]
三天兩夜的義工團
好累唷-V-" <<...
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 67
今日人氣: 16
累積人氣: 5817
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed