| 9月1日 |
哈哈...今日係9/1...
緊係要係qooza到打日記啦!!
嘿嘿...琴晚9點幾開始做功課..做到12點幾!!
今日6點醒過一次...勁!!!
6點幾先再起身梳洗呵...
嗯嗯...雙班主任制...
2個班主任唷-V-"
一個姓李...一個唔記得左...
呵...又係姓李...不過今次係男的...!!
佢超搞笑的說NA``幾好人哇^^
另一個都係男...新黎的= ="
點解要有兩個班主任?!
YEAH!!聽日又唔屎番學也"
|
| 刊登時間︰2006-09-01 09:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HALO*V* 幫下我留CM?!
http://www.xanga.com/Coyee0303
|
網主回覆
好哇!! Posted at 2006-10-26 02:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘻*0*
我又黎幫你留CM啦`^^"
岩岩打完日記*V*
幫下我留CM ..XD
|
|
|
HALO*V*
我系 L O V E M U S ! C * 音 の 戀 曲 ``
既小味AR*V*
做個FD AR?!
幫下我留言^^"
|
網主回覆
好哇...現在就去!!^^ Posted at 2006-10-15 01:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
lamlam 於 2006-09-02 06:41 PM 發表:
你要黎我日記留言啊...
知唔知啊...
你就好啦,個班主任咁好,
我個就慘啦...
|
網主回覆
嗯嗯...我會幫你牛言..
要睇我日記就去XANGA..
QOOZA唔係成日都比你睇的XD`` Posted at 2006-09-02 10:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|