| ka...沒事了唷~ |
琴晚2點幾先訓,,因為睇網上愛情小說
爆好睇唷,,感動到喊左幾次呀
呵呵!~今日又係咁睇睇睇...kaka
今日媽咪返黎喇..佢同我講番野lu
嗯,,佢返到黎之後
我又一直玩電電,,唔知道時間
跟住又比佢鬧,,咁就唔玩啦
走左去訓覺覺豬也,,訓左個幾鐘
比爸be叫醒左..因為要食飯飯...可憐的說
今日仲係好凍凍喔,,好似仲凍過琴日咁
媽咪叫我今晚唔好沖涼住wor,,聽朝起身先沖唷**
佢怕我又凍親的說,,因為呢......呵呵
唉...我個鼻仔lor,,我有鼻x感的說
如果我一凍親就大件事喇!!
So...媽咪就叫我聽日先沖也...今日真的是太冷了唷!-^-
[[[ 呵...今次我要睇電電喇,,唔係玩電電喔 (聽歌) ]]]
|
| 刊登時間︰2006-04-15 09:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
偉 檗ㄐ 於 2006-04-16 03:37 PM 發表:
kakaka.,,,,挓暮腕檜斕蔡陛﹝﹝﹝扂殿酘湮翻﹝﹝﹝﹝禸贏﹝﹝﹝喧D珂殿ㄛㄛㄛ
kaakakaka.,,,殿˙燮恛斕ㄐㄐ
|
網主回覆
先生也...你打的是什麼字喔???
Posted at 2006-04-16 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小二哥 於 2006-04-16 10:38 AM 發表:
|
網主回覆
下...?? Posted at 2006-04-16 06:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|