| 香港先生 |
教會今日賣旗...我地6人行都唔去XD
因為好鬼曬!
之後就去行街...DADDY同牙蚊最早離隊!!
得我,,LMA,,BAB,,2...4人!
4點幾我同2閃人!!
5點幾番到屋企,,番到黎冇耐...
BABA又話出去食飯...咁咪出LOR,,
食到7點幾....8點幾就番到黎,,
要睇香港先生...不過冇個靚仔...= ="
但係1號講野好鬼可愛...呵呵
仲有個電眼...成日都電人...真係搞野= ="
不過我都係十卜上年NO.1``都係佢最靚仔...
哇哇哇...唔知邊個最勁!!!就快知喇...
==========
唉...1號W!N,,失望中
|
| 刊登時間︰2006-07-08 10:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lamlam 於 2006-07-09 04:13 PM 發表:
死人黃x發,
最衰都係佢啊,
明明係高均賢靚仔d,
真係啊∼
好唔抵啊∼
哼...
|
網主回覆
咪就係LOR,,
高均賢係最靚仔的XDDDDDDD Posted at 2006-07-09 09:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bab617 於 2006-07-08 11:21 PM 發表:
|
網主回覆
車...有幾好??
一D都唔好LOR Posted at 2006-07-09 09:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|