我而家o係婆婆度呀……
好白痴~~唔知o係度做緊乜咁*))
我好期待xxon呀!成日我on佢又唔on!佢on我又無on!喜又此理!!!
聽日要返學校開會.........唉〃悶死左**
話就話放暑假,不過我好辛苦,又要補習,又要俾人捉去圖書館借書喎.......
我好想快d到星期五呀+◇...一生人第一次!ka ka###覺得自己有點兒白痴 = =""
同緊我個表弟仔玩,,佢好cute,見到佢就開心哂^^依依呀呀____
我發覺我自己好似成日一個人咁▎所以我刀唔係太開心