今日測左數學喇*
未測之前心情好緊張喔
收到之後咪狂做囉..超低能 = ="
做完之後竟然淨返半粒鐘!不過我諗今次小測應該幾好既〃◇◆
我依家上英文堂好無心機呀!
因為ms law真係好唔掂,仲有佢把聲成個人妖咁架…恐怖
自己仲以為自己教書好掂,,死左好耐啦~
搞爛gap先係最慘""最憎架!
一句講哂-- MS LAW樣衰又唔掂!