好耐無寫日記喇.. 我琴日去完迪士尼呀〞去果度住左一日~~
幾好呀!不過去迪士尼玩到好累**
不過唔係去排隊玩,係去排隊同d卡通人物映相__HEE><
我排得最耐係去同mickey&minnie映呀!!!
救命……不過我刀仍然好開心^^
聽日就要返學喇,,唔知點解心情好緊張添*
可能聽日有d特別野發生架 KEKEKEKEKEKE◆◇""