今日我10:00起身,,,之後就做學自管果d BK REPORT,我本書叫做拉賓** ka ka..
之後就好無聊咁同我細妹玩下囉~我由放暑假哥一日開始,刀未試過咁輕鬆,因為我今日刀無做d乜野!
不過o係岩岩既時候呀媽叫我陪佢去百佳,我唔想去...
人地就日日返屋企刀玩電腦,但係我呢?溫書 = =''
我琴日又去沙田喇,係又去,我強調係又去!不過今次我終於買到袋喇!!哈哈...係LE COP獨家版~好開針^^