好悶喔,,,o係度訓左一日,由於我婆婆度係d村屋,所以一有打風就好嘈!!
而且我又驚,琴晚我腩住我細妹訓!哈哈...醜死怪~~
之後今朝我9:00起身,訓得超好!!今日既早餐係......花生醬搽麵包**好食 >3<""
跟住落黎我好忙喔〃要做學自管d野!
88喇,,,各位!!