估下我o係邊...我又o係我婆婆度喇*
我覺得好free~~哈哈^^而家無野做..有dd無聊喔++
我仲未做哂我d暑假作業呀@@救命!!!〃誰來救我、小心救錯◇*
琴晚又閃電又行雷呀~嚇到呀媽刀唔認得°+成間房刀係光既◆
最慘唔係依樣,係我呀婆度停電,冷氣又唔著= ="
人地想去廁所家嘛,又開唔到燈 = ="所以就挨到今朝喇!
我之前行書局果陣﹏〞我見到183club又出新cd喇!!!!!!!!!
咁當然---我係唔會買既"我會down哂黎聽,,,,,,哈哈*