我仲o係我婆婆度呀......琴晚我訓得好好喔~
我岩岩睇完「惡作劇之吻」第十六集,其他果d未down到呀,,
但係睇預告話直樹鐘意左第二個人呀!點算好呀!!湘琴就慘喇*唉.....好想快d睇落去!
我仲未做哂d暑期作業喔~失敗!不過真係無乜心機做,但係我已經做左好多嚕+))我會努力加油!
話咁快又f.2,唔知又會同邊個一班,同d XX班既人一班就慘喇**
聽朝我就要歸家、更要向我f.2既數學進發!!!哈哈XDD!!
不過聽日補完習第一件事就係睇惡作劇之吻咧______
好喇〃已經諗唔到仲有d乜野寫嚕{}再見..
|