今日早讀課,又係睇哈利老實,落雨好野,5屎上P.E,睇d 5知咩 片,都ok好睇,小息飲野,之後去204上英文,同李智鴻坐,冇英文書 同餃子2份睇,借左本故事書俾李智鴻,成堂講故事+默書,好悶, 同李智鴻係度玩鏡,超好玩,中文,討論,好快過左2堂,lunch要補 課,補左半粒中,之後7,8堂又有講座聽,不過係d性教育講座,有 d無聊,放學,返home玩電腦