今日去左同cj,大e食早餐,之後去左cj home,到左3:00返home 執1執野,上返大e home等埋1齊去左九龍灣食tea,正ar,之後 行左1陣,扭左2枝NDS筆,超靚ar,揾左我好耐,之後返大e home等食飯,無聊地織頸巾,到8:00到食飯,之後再織,用左2 個鐘織左條頸巾俾自己,都算快ar 返到home玩電腦同msn ar