今日12:00起身,同餃玩msn,之後玩左1陣,去左鳳凰邨食早餐 之後去左拖住ar喪去左萬年食lunch,之後帶左ar喪去公園玩同 哂太陽,玩左1陣返去堅舅父home,睇左軍曹,同波仔玩,7:00 走返去13樓ar嫲度食飯,食完同豪哥佢地玩左陣鋤d咁,之後 11:00番home,玩電腦