尋日去左高達展,2:30出發,去到睇左半個鐘到,but影左好多相,隻 1/1渣古手超令ar,重有其他都ok既 <<1/1渣古手<<RX-78-2 <<紅色渣古 <<高達 <<<突擊自由<<<卡碧尼 <<<海盜高達<<<高達扭蛋機
<<現場banner>> 之後由紅磡行左去尖沙咀,再行去佐敦,最後去到mk,行左一陣再搭 返27去新蒲崗富臨打邊爐 今日5屎考music,正ar,餃子俾人收學生証,好慘,其實好無辜,都 5關餃子事,最衰都係某某人,放學拎好多書,超重