今日1:00起身,同大表哥,表嫂去左九龍灣puzza hut食早餐,之 後行左1陣,番home,都4:30,之後好無聊咁訓左1陣,之後就食 飯,睇電視,玩電腦 今晚做星矢,正ar,冇得睇[我們這一家],因為今日係星期6,有d悶, but我down左好的黎睇,連彤記都有睇ar,我中2花老爺,佢就中2 ar桔 天日去party