今日12:00先起身,超正ar ,之後去左荷李活,見到有NDS筆扭ar,
好想扭ar ,但係冇哂貨,好慘ar ,之後行左1陣,行toyc,冇咩野好
睇 ,之後去運動+買左隻護腕,$20都真係超抵,重係nike ,之後
行到4:00到走,番到home做功課 ,中文都ok易做,英文超多,我做
左ERS同reader,reader有答案抄,超正ar ,之後同餃子係msn傾
project果d野 ,之後玩電腦
聖誕到左喇,新既1年好快要開始,我既願望呢,就係......秘密 ,新
既1年希望過得開心la
|