今日考maths,第1份卷好d,都識,第2份卷就麻麻地,好難ar, 考到11:00走人,放學同餃去買餃,1路行1路食,去到走左架27, 等左1陣,返到home 11:45到,訓到3:30,起身偷玩電腦,之後睇 [我們這一家],超好睇,愛爆ar 下星期1考科學,考完就走得,正ar 天日睇GUNDAM SEED DESTINY同星矢,正ar,期待中