今日陪餃去左黃埔,搭車去到土瓜灣再行去黃埔,行到去黃埔貝到 間鋪超正,有1:12既RX-78-2,超令ar,之後同佢俾d野人,之後 行下吉之島,扭左個gundam seed destiny人物公仔,行左陣餃 話想去又一城,於是去左行左1陣,冇野睇,於是轉地鐵去左荷李活 餃買左好耐先買到日記簿之後返到home都7:30 天日做gundam seed destiny同星矢,期待中深海孤獨超好聽