今日起身睇gundam seed destiny,超正arlife goes on超好聽, 之後玩左陣msn,之後去左荷李活去食早餐之後行左陣,ar媽買 左隻hero公仔比我超令+抵之後去左買衫行左1陣去左m記 食lunch,食咖喱朱扒飽餐好好味ar,之後行到4:30到走人,返到 home睇笑話書,超好笑跟住玩電腦 今晚有星矢睇,期待argundam seed destiny既深海孤獨真係 超好聽 <<hero ar<<有手