今日係sport day,早上約左餃係車站等 ,之後行落去彩虹搭地鐵,
好快去到左九龍灣,7:20到左九龍灣 ,之後去左m記買早餐食 ,
1路行1路飲住杯汽水 ,7:40到左運動場,8:00點完名等到8:35
先走得,返去莫邪度睇開幕禮 ,之後去擲疊球 擲完坎左去餃果邊,
竟然冇人知我5係太阿 等到12:45食lunch,好快咁食完 ,之後餃
話去跑道玩下,於是去行左2個圈 ,之後2:00上返去看台,之後5知
鐵球原來召集左,俾人叫名落去,魚爆 當然玩完就走,返上去看台,
等到3:45頒獎 ,煩死,4:20頒完,好想快d走人,4:45先走得 ,
之後同餃極速走人,5:00返到home,訓到7:30
之後玩電腦
|