今日返到去,終於回歸2D ar ,8:00要落去聽運動會d野 ,要分隊
坐ar,要同餃分開ar ,之後上p.e,今日要考跑9,跑死,都跑左13個
圈,之後又講運動會d野,煩死 ,小息超攰 英文miss冇返,冇得對
卷,睇左d超爆笑既野 ,中文 對卷,全部都合格,好彩,作文有73.5,
都算好滿意 ,lunch同餃想訓,但餃俾人玩 ,德育,又聽d性教育講
座,我遲早中講座毒而死 ,不過又俾d相同片我地,好彩以我打生化
危機咁多年既經驗,呢d相同d喪屍差5多 ,最恐佈果個追跡者我都
5驚 放學,1路行1路見到1個潮童 ,is 2d班的
|